A Google Analytics egy hatékony eszköz, amely segítségével pontos információkat kapunk a
webhelye felhasználóiról és a felhasználók szokásairól.
Hatékony online marketing
A hatékony online marketing számos elemzést használ arra, hogy pontosabban meghatározza terméke vagy szolgáltatása piacát az online felületeken. A Google Analytics eszközzel számos olyan statisztikai adat megtekinthető, amellyel mérhetővé teszi a internet kampányát vagy a weblap teljesítményét. A Google Analytics megmutatja, hogy melyik kulcsszavakkal kerültek az ügyfelei a webhelyére, mennyi ideig tartózkodtak a weboldalon, milyen tartalmakat böngésztek, melyik országból vagy városból nézték.


ONLINE STRATÉGIA
A Google Analytics segítségével nyomon követheti különböző marketingkampányok teljesítményét, és könnyen mérheti a online felületek teljesítményét. Az online marketing mérése kulcsfontosságú a sikerhez, továbbá nagy előnyt jelent a versenytársakkal szemben, hiszen pontosabban célozhat, mint aki nem végez elemzéseket. A Google Analytics egy speciális elemző eszköz a webhelye mögött és az online stratégia lényeges részét képzi. Ha tudatosan használja, sokkal több lehet ettől, mivel így lehetősége nyílik teljes mértékben kihasználni az online felületeket.
A WOIMS Google Analytics támogatással az online felületekhez:
Megadjuk a legfontosabb teljesítménymutatókat.
Mérjük a SEO eredményeket, a közösségi hálózatok és a fizetett AdWords kampányok sikerét.
Nyomon követjük a céljait és a konverziókat.
Csökkentjük a webhelyével kapcsolatos problémákat.
A WOIMS megmutatja Önnek, hogyan lehet a Google Analytics adataiból “olvasni”, fontos következtetéseket levonni és az egyik legértékesebb marketing eszközzé tenni.
Szeretné látni melyik terméke vagy szolgáltatása iránt érdeklődnek a legtöbben?
Szeretne többet tudni az online felületeiről?
Lépjen kapcsolatba velünk, hiszen minden felület egyedi, és az ár számos tényezőtől függhet.
ÁRAJÁNLATOT KÉREK
HOL LEHET A HIBA
A VEVŐSZERZÉSBEN?
Két alaphiba szokott lenni. "Kényelmes" a rendszer azaz, hozzászokott ahhoz,
hogy a vevők jönnek és nem kell keresni. A másik, hogy keresik az új vevőket, de korszerűtlen eszközökkel és
így csak felégetik maguk mögött a piacot, sőt sokszor akár a versenytársakat segítik ezzel.
Milyen linkeket érdemes a weboldalunkba beépíteni SEO szempontból?
Amikor egy weboldal keresőoptimalizálási (SEO) célokra történő optimalizálásáról van szó, az egyik legfontosabb elem a megfelelően összekapcsolt tartalom. Azzal, hogy külső hivatkozásokat is elhelyez a webhelyén, növelheti a keresőmotorokban való láthatóságát és rangsorolását, és több látogatót vonzhat a webhelyére. A külső linkeknek olyan hiteles webhelyekre és forrásokra kell mutatniuk, amelyek kapcsolódnak az Ön által nyújtott tartalomhoz. A belső és külső linkek beépítése egyaránt előnyös lehet a SEO szempontjából. A belső linkek az oldalak összekapcsolásával segítenek eligazodni a felhasználóknak a webhelyen, míg a külső linkek más forrásokra vagy webhelyekre való hivatkozással kontextust biztosítanak. Belső linkstruktúrájának szervezettnek és könnyen navigálhatónak kell lennie, hogy a felhasználók gyorsan és könnyen megtalálják, amit keresnek. Ha gondoskodik arról, hogy az egyik oldalról a másikra egyértelmű útvonal vezet, a keresőmotorok jobban megértik a webhely működését, és ezáltal magasabbra rangsorolják a keresési eredményekben.
Azt is szeretné, ha releváns kimenő linkeket tartalmazna a webhelye minden egyes oldalán. A kimenő linkeknek olyan tekintélyes webhelyekre kell mutatniuk, amelyek releváns kulcsszavakat vagy kifejezéseket használnak a linkelt oldal témájához kapcsolódóan - ez segít a keresőmotoroknak magasabbra rangsorolni Önt, mert azt mutatja, hogy hasznos információkat nyújt a keresésükhöz kapcsolódóan. Ezenkívül a linkeléssel értékes backlinkeket szerezhet más webhelyekről, ami szintén segíthet a rangsorolás javításában.
A weboldalakra mutató linkek - más weboldalakról érkező hivatkozások - fontosak az SEO szempontjából, mivel jelzik a keresőmotoroknak, hogy az oldal értékes és releváns tartalmat tartalmaz. Azonban, nem mindegy, hogy milyen linkeket építünk be a weboldalunkba, mert a rossz minőségű, irreleváns vagy spam linkek akár károsak is lehetnek az oldalunkra nézve. Az alábbiakban felsorolok néhány link típust, amelyek értékesek lehetnek az SEO szempontjából:
- Szakmai weboldalak és blogok: Ha a weboldalunkhoz kapcsolódó, szakmai tartalmakat tartalmazó weboldalak és blogok linkelnek a mi oldalunkra, akkor ez jelzi a keresőmotoroknak, hogy az oldalunk releváns és értékes információkat tartalmaz az adott témával kapcsolatban.
- Közösségi média: Ha az oldalunkhoz kapcsolódó bejegyzéseket, cikkeket osztanak meg a közösségi média felületeken, akkor ez növelheti a weboldalunk értékét a keresőmotorok számára. Ezért érdemes olyan gombokat beépíteni az oldalunkra, amelyek lehetővé teszik a felhasználóknak, hogy könnyen megoszthassák az oldalunkon található tartalmakat a közösségi média felületeken.
- Szakmai szervezetek: Ha az oldalunkhoz kapcsolódó szakmai szervezetek linkelnek a mi oldalunkra, akkor ez növelheti az oldalunk hitelességét és rangsorolhatóságát a keresőmotorokban.
- Helyi keresés: Ha az oldalunkhoz kapcsolódó helyi vállalkozások, szervezetek, vagy helyi blogok linkelnek a mi oldalunkra, akkor ez segíthet abban, hogy az oldalunk magasabb helyen jelenjen meg a helyi keresési eredmények között.
- Magas minőségű webhelyek: Ha a mi oldalunkra magas minőségű, értékes tartalmakat tartalmazó weboldalak linkelnek, akkor ez segíthet abban, hogy az oldalunk magasabb rangsorolást érjen el a keresőmotorokban.
Fontos megjegyezni, hogy a linképítésnek nem csak a mennyiség, hanem a minőség is fontos, ezért érdemes csak olyan linkeket beépíteni az oldalunkba, amelyek valóban értékesek és relevánsak az adott témával kapcsolatban.Végezetül, győződjön meg róla, hogy a közösségi média megosztására szolgáló gombokat is elhelyez a weboldalán, valamint az Ön által közzétett blogbejegyzésekben vagy cikkekben. Ez megkönnyíti a tartalom tetszését elnyerő látogatók számára, hogy megosszák azt barátaikkal, így még tovább növelve tartalmainak elérését, és még több hivatkozási forgalmat irányítva vissza az oldalára, ami idővel a SEO-rangsorra is hatással lehet.
A keresőoptimalizálásról
A keresőoptimalizálás egy szüntelen folyamat, amely speciális technikákkal javítja a weblap pozícióját a Google keresőben. A SEO egy hosszútávú eljárás, az eredmények nem jönnek egyik napról a másikra. A keresőmotorok számára néhány hónapot vesz igénybe, hogy észleljék a weboldalunkon végrehajtott változtatásokat. Ezt alapul véve az oldalainkat jobb helyezéssel jutalmazzák majd.
A sikeres SEO-kampány első lépése, hogy Ön megismerje jelenlegi pozícióját a piacon a fő versenytársaihoz képest, ezért pontosan bemérjük a weblap jelenlegi helyezését. Az elmúlt 10 évben precízen kidolgozott optimalizálási módszertanunk használata növeli a célzott felhasználói csoport felől irányuló forgalmat a webhelyére.

Optimalizálási stratégia kutatása és meghatározása
Számos online eszközt használunk a kulcsszavak legjobb stratégiájának azonosításához. Szezonálisan vagy folyamatosan működik a vállalkozás? Kik azok a felhasználók, akik számára fontos a terméke, vagy szolgáltatása? Milyen erős a versenyhelyzete az adott szegmensben? Mindezek a kérdések, amelyekre ismernünk kell a válaszokat a SEO kampány sikeres végrehajtására.

Weboldal technikai hibák keresése és javítása
A webhelyen célzott technikai módosítások szükségesek az összes SEO, keresőoptimalizálás hibási alapján létrejött probléma eltávolításához. Ezek megkönnyítik a keresőmotorok hozzáférését és az információk lekérését. A jól keresőoptimalizált weboldalnak sokkal magasabb forgalma lesz. A technikai hibák jelentős részének javításáig szinte kidobott pénz a keresőoptimalizálásra költeni, mivel az eredmény biztosan elmarad.

A weboldal tartalom optimalizálása
A tartalomnak minőségi és tájékoztató jellegűnek kell lennie ahhoz, hogy vonzza a felhasználókat, viszont szükséges előtérbe helyezni azokat a szabályokat, amik alapján a keresőmotorok felismerik ezt a minőséget. Az egyik leggyakoribb hiba, hogy nem jó a kulcsszó célzás és nincs megfelelő tartalom a weboldalon. Jól megválasztott kulcsszavakkal sokkal eredményesebbek lehetünk, sőt köztudott, hogy a keresések 65%-70%-a nem egy szavas keresőszavakból áll, hanem a "long tail-nak" nevezett összetett szavakból. Sokszor hibásan meghatározott egy-egy szavas kulcsszavak gyengébben teljesítenek, mint a jól megválasztott kereső kifejezések. Ezért a tartalom optimalizálásának egyik kulcskérdése, hogy milyen szavakat, kifejezéseket határozunk meg a weboldalhoz és ezeket hogyan építjük bele.

Látni fogják a weboldalt az érdeklődők
A SEO azt is biztosítja, hogy termékeinek vagy szolgáltatásainak a lehető legjobb helyezése legyen a Google-ban. A legmagasabb minőségi információkat célozhatjuk meg az érdeklődők és a keresőmotorok számára. Így nem csak szép és korszerű lehet a weboldal, hanem meg is fogják találni az ügyfelei. A jó helyezés sokat számít az érdeklődőknek is, hiszen Ön is többnyire olyan weboldalakról vásárol, melyet megtalál a keresőben.
Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?
Számos tényezőtől függ, legfontosabb a kulcsszó és annak értéke a Google találati listáján. Két költség merül fel egy weboldal esetén. Az egyik a weboldal rendbetételére (hibák kijavítása), ami egy egyszeri költséget foglal magába, a másik a weboldal optimalizálására vonatkozik, ami lehet havi munkadíj vagy siker díjas összeg.
Weboldala keresőoptimalizálásával kapcsolatosan lépjen kapcsolatba velünk,
hiszen minden weboldal egyedi, és az ár számos tényezőtől függhet.