Minden termék vagy szolgáltatás egyedi marketing támogatást igényel
MARKETING VÁLLALATOK SZÁMÁRA WOIMS RENDSZEREK
Akik megtiszteltek bizalmukkal
Célközönség is különböző szinte minden esetben
Hiába van egy korszerű weblapja, ha senki sem találja meg. Mert minden termék vagy szolgáltatás más-más célközönséget vonz. A marketing kampányokat úgy kell kialakítani, hogy azok megfeleljenek a különböző demográfiai csoportok, életstílusok, érdeklődési körök és vásárlási szokások igényeinek. A célközönség digitális viselkedése és csatorna preferenciái befolyásolják, hogy milyen marketing eszközöket és csatornákat érdemes használni. Például a fiatalabb közönség esetében a közösségi média és az influencer marketing hatékony lehet, míg az idősebb közönség esetében az email marketing vagy a tartalommarketing lehet célravezetőbb.
Termék vagy szolgáltatás egyedisége, sajátosságai
Minden termék vagy szolgáltatás különbözik funkciójában, előnyeiben és az általa kínált értékben. A marketingstratégiáknak tükrözniük kell ezeket az egyedi jellemzőket, hogy hatékonyan kommunikálhassák azokat a potenciális vásárlóknak. Az eltérő célok (például márkaismertség növelése, lead generálás, eladások növelése) különböző marketing stratégiákat igényelnek. Az ügynökségeknek mérhető célokat (KPI-ket) kell meghatározniuk, amelyek alapján optimalizálhatják a kampányokat.
Eltérő értékesítési ciklus és vásárlási folyamat
A termék vagy szolgáltatás típusa meghatározza az értékesítési ciklus hosszát és bonyolultságát. Egy gyorsan forgó fogyasztási cikk (FMCG) esetében például más típusú és gyakoriságú marketing támogatás szükséges, mint egy hosszú távú befektetési szolgáltatás esetében. Az adott termék vagy szolgáltatás piaci helyzete és a versenytársak stratégiái is befolyásolják a marketing taktika megválasztását. A versenytársak kínálata, árai, erősségei és gyengeségei mind befolyásolják, hogy milyen üzenetet és csatornákat használjon a marketing.
A valós értékesítési folyamatok alapvetően mindíg ügyfélközpontúak, és a sikeres értékesítési rendszer gyakran mélyen megérti ügyfeleik igényeit, kérdéseit és fájdalompontjait. Ezeket az ismereteket közvetlenül át lehet ültetni az online marketing stratégiákba, például a weboldal struktúrájába, tartalommarketingbe és kampányokba.
Marketing induló vállalkozásoknak
Marketing kampányok vállalatok számára
Social média, közösségi média felületek kezelése
Céges videók, rendezvény videók
Értékesítési folyamat modellezése
Vállalatok szponzorációs szolgáltatása
Sport videók szponzorok számára
Szponzorációs szolgáltatás vállalatoknak
Szponzoráció kapcsolatfelvétel
Kreatív tartalom készítése
Online-offline Design
Hosting, tárhely szolgáltatás
E-Mail hosting
Domain vásárlás, kezelés
EDM vagy Hírlevél. Mi a különbség
Google analytics weboldal elemzés
Közösségi média kezelés, karbantartás
Közösségi média használat Magyarországon
Marketing kampány készítés és küldés
Marketing stratégia készítés
Marketing ügynökségünk feladatai
Marketing ügynökség a sportban
Vállalati szponzoráció a sportban
Vállalatok szponzorációs szolgáltatása
A weboldalon megadott adatai csak kapcsolatfelvételre szolgálnak, nem kerülnek tárolásra és harmadik fél számára nem hozzáférhetőek.