web ertekesites header

Minden termék vagy szolgáltatás egyedi marketing támogatást igényel




MARKETING VÁLLALATOK SZÁMÁRA      WOIMS RENDSZEREK

Akik megtiszteltek bizalmukkal

WOIMS referncia 3

 

 

 

Célközönség is különböző szinte minden esetben


Hiába van egy korszerű weblapja, ha senki sem találja meg. Mert minden termék vagy szolgáltatás más-más célközönséget vonz. A marketing kampányokat úgy kell kialakítani, hogy azok megfeleljenek a különböző demográfiai csoportok, életstílusok, érdeklődési körök és vásárlási szokások igényeinek. A célközönség digitális viselkedése és csatorna preferenciái befolyásolják, hogy milyen marketing eszközöket és csatornákat érdemes használni. Például a fiatalabb közönség esetében a közösségi média és az influencer marketing hatékony lehet, míg az idősebb közönség esetében az email marketing vagy a tartalommarketing lehet célravezetőbb.

 

Termék vagy szolgáltatás egyedisége, sajátosságai


Minden termék vagy szolgáltatás különbözik funkciójában, előnyeiben és az általa kínált értékben. A marketingstratégiáknak tükrözniük kell ezeket az egyedi jellemzőket, hogy hatékonyan kommunikálhassák azokat a potenciális vásárlóknak. Az eltérő célok (például márkaismertség növelése, lead generálás, eladások növelése) különböző marketing stratégiákat igényelnek. Az ügynökségeknek mérhető célokat (KPI-ket) kell meghatározniuk, amelyek alapján optimalizálhatják a kampányokat.

 

Eltérő értékesítési ciklus és vásárlási folyamat 


A termék vagy szolgáltatás típusa meghatározza az értékesítési ciklus hosszát és bonyolultságát. Egy gyorsan forgó fogyasztási cikk (FMCG) esetében például más típusú és gyakoriságú marketing támogatás szükséges, mint egy hosszú távú befektetési szolgáltatás esetében. Az adott termék vagy szolgáltatás piaci helyzete és a versenytársak stratégiái is befolyásolják a marketing taktika megválasztását. A versenytársak kínálata, árai, erősségei és gyengeségei mind befolyásolják, hogy milyen üzenetet és csatornákat használjon a marketing.

 

 

ÉRTÉKESÍTÉS MODELLEZÉSE


A valós értékesítési folyamatok alapvetően mindíg ügyfélközpontúak, és a sikeres értékesítési rendszer gyakran mélyen megérti ügyfeleik igényeit, kérdéseit és fájdalompontjait. Ezeket az ismereteket közvetlenül át lehet ültetni az online marketing stratégiákba, például a weboldal struktúrájába, tartalommarketingbe és kampányokba.

ÉRTÉKESÍTÉS MODELLEZÉSE

 

 

coach

A weboldalon megadott adatai csak kapcsolatfelvételre szolgálnak, nem kerülnek tárolásra és harmadik fél számára nem hozzáférhetőek.