WEBOLDAL KÉSZÍTÉS
Új weboldal teljes körű webes szolgáltatással
WEBOLDAL VÁLLALATOK SZÁMÁRA WOIMS MARKETING
Akik megtiszteltek bizalmukkal
ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATOK
MODELLEZÉSE
Minden terméknek és szolgáltatásnak egyedi értékesítési folyamatai vannak. Azonban az egyik legfontosabb feladat hogy ezeket a működő folyamatokat modellezünk kell a weboldalon is. Tehát a weboldal struktúrája és felépítése meg kell hogy egyezzen a cégben működő értékesítési folyamatokkal. Ennek a modellezése azért is fontos, mert sok vállalat a folyamatot pontosan üzemelteti de a lépéseket nem vezeti le egy-egy modellben, folyamatban. Ez a modellezés talán az egyik legfontosabb feladat a weboldal készítés előtt, mert lehet bármilyen szép egy weboldal, ha nem megfelelően van felépítve benne az értékesítési folyamat, akkor a vásárlók, csak nézegetik a weboldalt és nem végeznek rajta semmilyen fontos tevékenységet.
Egy sikerorientált vállalkozás számára elengedhetetlen egy jól megtervezett, egyedi weboldal vagy modern webshop. Egy hatékony weboldal nem csupán új ügyfeleket vonz, de az értékesítési folyamatok nagy részét is lefedi, mintha saját értékesítői lennének. Az okosan felépített weboldalaknak csak a harmada mutatja be a vállalat termékeit és szolgáltatásait. A többi 70% a háttérben dolgozik, optimalizálva az értékesítési eljárásokat. A weboldalba modellezett értékesítési tölcsérek és automatizált rendszerek révén automatikusan irányíthatjuk az ügyfeleket az adott termék vagy szolgáltatás értékesítési folyamatán keresztül.
EGYEDI ÉS EGYSÉGES ARCULAT
A korszerű weboldal egyik legfontosabb alappillére az egyedi, cég arculatára szabott megjelenés. Mitől lesz egyedi a weboldala? El kell felejteni a vásárolt képeket, internetről letölthető grafikákat. A WOIMS weboldal szolgáltatási körébe tartozik , hogy elkészíti a vállalat arculatára szabott saját grafikákat, saját fényképeket, videókat. Így nem csak egyedi lesz a weboldala, hanem pontosan azt mutatja a vállalatáról amit szeretnénk. Az arculat egyik fő feladata, hogy pozitív benyomást keltsen a weblap látogatóban.
CÉLCSOPORT MEGHATÁROZÁSA
Célcsoport meghatározása az első lépés. Ha ezt elmulasztja, vagy nem jól határozza meg, az olyan mintha kőműves úgy építené a házát, mintha nem látná a pontos terveket. Pontosan definiálnunk kell a kommunikáció stílusát, hogy a megfelelő módon szólítsuk meg a látogatóinkat. Tudnunk kell vásárlási, megrendelési szokásaikat, hogy ennek alapján építsük fel a kommunikációs folyamatokat és stratégiát.
A kulcsszavaknak két szerepe van a kommunikáció és a keresőoptimalizálás. Már az elején pontosan meg kell határozni, hogy milyen kulcsszavakra kell, hogy feljöjjön a weblapunk a Google keresőben. Minden terméknél, vagy szolgáltatásnál nem csak fő kulcsszavakban gondolkodjunk, hanem kereső kifejezésekre is. Nézzük, meg, hogy a versenytársak mire optimalizálták a a weboldalukat és próbáljunk meg olyan kulcsszavakat is megcélozni, amikre a konkurencia nem is gondolt.
A weboldal fejlesztését mindig az értékesítési folyamat modellezésével kell kezdeni.
Ez azért fontos, mert így biztosítható, hogy a weboldal úgy kerüljön kialakításra, hogy tükrözze és támogassa ezeket a folyamatokat.
Az értékesítési folyamat világos megértése biztosítja, hogy a weboldalon minden szükséges lépés szerepeljen, így az ügyfelek gond nélkül végig tudják követni a folyamatot. Emellett lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy optimalizálják értékesítési folyamatukat azáltal, hogy szükség szerint kiigazítják vagy eltávolítják a lépéseket a hatékonyság és az ügyfélélmény javítása érdekében. A weboldalon pontosan modellezett értékesítési folyamat segít a bizalom kialakításában is az ügyfelek és a vállalkozások között. Az ügyfelek biztonságban érezhetik magukat, tudván, hogy vásárlásaik egy megbízható folyamaton mennek keresztül, amelyet a pontosság és következetesség érdekében modelleztek. A megfelelően kialakított weboldalak továbbá az értékesítési folyamat minden egyes lépéséről tájékoztatják az ügyfeleket, így a vásárlási kötelezettség vállalása előtt tisztában lehetnek azzal, hogy mibe mennek bele.
Az értékesítési folyamat weboldalon történő sikeres modellezésének biztosítása érdekében fontos elemezni, hogy mely lépések szükségesek ahhoz, hogy az ügyfelek elérjék a kívánt eredményt vagy vásárlási döntést. E lépések azonosítása után minden egyes lépést világosan fel kell vázolni a weboldalon, szükség esetén megfelelő magyarázattal vagy útmutatással együtt. Az is fontos, hogy fontolóra vegyük a lehetséges folyamatváltozásokat vagy további lépéseket, például a megrendelések törlését vagy a termékek visszaküldését; ez biztosítja, hogy az ügyfelek könnyen navigálhassanak a weboldalon zajló értékesítési folyamatok minden aspektusában.
MI KELL AHHOZ, HOGY
LEGYEN EGY WEBLAPOM?
DOMAIN NÉV, MEGFELELŐ VÉGZŐDÉSSEL
Megfelelő domain név és a hozzá rendelt végződés kiválasztása fontosabb lépés. Már a weblap vagy webshop készítés elején el kell dönteni, hogy milyen néven szeretnénk, hogy megtaláljanak minket az ügyfeleinek. Érdemes megvizsgálni, hogy a versenytársak milyen domain-t vásároltak és ehhez képest melyiken üzemeltetnek weboldalt. Ne legyünk szégyenlősek, ha a versenytársunk nem foglalta le például a saját márkanevét, vagy nem vette meg elválasztó jellel a termékét, szolgáltatást bemutató domain neveket, attól még mi megvásárolhatjuk, sőt fontos, hogy meg is tegyük. A domain név választás másik fontos szempontja a végződés( .de / .at / .com ). A végződés mutatja a cég regionális besorolását. Például egy .com végződés azt mutatja, hogy nemzetközi a vállalat és ennek megfelelően egy .de végződés azt mutatja, hogy főként németországi ügyfelekkel szeretne foglalkozni a weboldal.
A domain kiterjesztések,
közismert nevükön a felső szintű domainek vagy TLD-k, a webfejlesztés szerves részét képezik. Fontos szerepet játszanak abban, hogy az ügyfelek könnyebben megtalálják a megfelelő weboldalt, különösen akkor, ha több hasonló nevű vállalat létezik. A .com kiterjesztés például az egyik legelterjedtebb, és azt jelzi, hogy a vállalat nemzetközi. Eközben a .de kiterjesztés azt mutatja, hogy a weboldal elsősorban a németországi ügyfeleket célozza meg. További gyakori domainkiterjesztések a .net a hálózatokra, a .org a szervezetekre, a .info az információszolgáltatásra törekvő vállalkozásokra, a .uk pedig az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező vállalatokra vonatkozik.
A domain bővítmények továbbá arra is használhatók, hogy egy vállalkozás küldetéséről vagy szándékáról konkrét üzeneteket közvetítsenek. A .eco kiterjesztésű weboldalak például általában a fenntarthatóságra összpontosítanak, míg a .health kiterjesztésűek az egészséggel kapcsolatos témákat és termékeket helyezik előtérbe. Hasonlóképpen, a vállalatok országspecifikus domaineket is vásárolhatnak, például .co.uk (az Egyesült
Királyságban székhellyel rendelkező vállalatok számára) vagy .io (bizonyos szigeteken található vállalatok számára). Ezenkívül bizonyos domainvégződések előnyösek lehetnek az online marketingstratégiák, például a SEO szempontjából. Például az olyan végződésekre végződő webhelyek, mint az "edu" és a "gov", tekintélyes jellegük miatt magasabban jelenhetnek meg a keresőmotorok rangsorában. Másrészt az olyan helyi kiterjesztéseket, mint a "ca" (Kanada), a regionális keresőmotorok, mint a Google Local, előnyben részesíthetik az olyan általános domainekkel szemben, mint a "com" vagy a "net".
A megfelelő domainnév és a hozzá tartozó TLD kiválasztását soha nem szabad félvállról venni, mivel mindkettő befolyásolja, hogy az ügyfelek mennyire könnyen megtalálják weboldalát vagy webáruházát az interneten. A végső döntés meghozatala előtt fontos, hogy a versenytársak által a saját weboldalukhoz választott domainnév mellett azt is megvizsgálja, hogy milyen üzenetet szeretne közvetíteni a domainnévvel.
GYORS, BIZTONSÁGOS TÁRHELY
Biztonságos weboldalhoz gyors és megbízható tárhely szükséges. A világban rengetegen tárhelyszolgáltató van. Sok szinte ingyen kínálja a szolgáltatást, de ne legyenek explózióink. Ők is pénzből élnek. Az üzleti modelljükben valahol meg fog térülni az ingyenes szolgáltatás. Tehát nem pénzt fizetünk nekik, hanem olyan információkkal amit eladhatnak harmadik félnek. Kerüljük az olcsó tárhelyeket, mert nem biztonságosak és lassúak. A Szolgáltatási körünkben minden weboldalhoz biztosítunk, gyors biztonságos hosting szolgáltatást.
KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK TESZIK TELJESSÉ A WEBLAP INDULÁSÁT
Bizonyára már találkozott ingyenesen használható email címekkel. Ez magán ember seteén teljesen elfogadott. De egy cég esetén már kevésbé célszerű használni, mert jelentős mértékben csökkenti a vállalat image-et és alacsony a biztonsági faktor is. Gondoljon bele, hogy az üzleti levelezését más cégek is láthatják, esetleg felügyelik. Ha már meg van domain név a névszerver beállítás 1 órás feladat és ezután saját email címmel kommunikálhat. Az E-mail hosting szolgáltatásunk része a spam szűrés és a távoli hozzáférés is.
KÉPEK ÉS VIDEÓK
A fentiekben már lírtuk, hogy az egyedi design egyik fontos eleme a weboldalnak. A saját képek és videók elkészítése fontos feladat a weboldal készítés előtt. A képek vizuális kommunikációját a marketing koncepció alapján a WOIMS marketing csapata megtervezi és WOIMS Media cégünk vizuális tartalommal foglalkozó csapata a vállalatnál elkészíti. Így a weblap tervezési fázisa is hasznos dolgokkal telik. Ilyenkor nem csak fényképeket, hanem a videókat el lehet készíteni. Ezek a videók lehetnek a nyitóképben egy rövid 10 másodperces ismétlődő videó a termékről vagy szolgáltatásról, illetve a a rövid bemutatkozó videót a rólunk oldalba.
SZERETÜNK EGYÜTT DOLGOZNI AZ ÜGYFELEINKKEL
Minden lépést közösen megtervezünk, így pontról-pontra megyünk végig a weblapkészítés folyamatán, végig szorosan együttműködve a partnereinkkel. Ez természetesen az oldal átadása után is így marad, sőt még utána is. Ránk mindig számíthat, mert egy weblap akkor jó, ha együtt fejlődik a cégével.
ELHIVATOTTAK VAGYUNK, SZERETJÜK AMIT CSÁLUNK
15 éve szenvedélyünk az online marketing és ezen belül is a weblap készítés. Figyeljük a nemzetközi tendenciákat, folyamatosan keressük az újabbnál újabb megoldásokat amivel korszerűbbé tudjuk tenni a weboldalainkat. Minden nap arra törekszünk, hogy mindig valami újat, egyedit alkossunk.
15 ÉVES SZAKMAI TAPASZTALATTAL A HÁTUNK MÖGÖTT
2007 -óta foglalkozunk egyedi weblap készítésével, programozásával és grafikai tervezésével. Ez alatt az idő alatt több száz weboldalt készítünk nagyvállalatoknak, sportolóknak, művészeknek. Büszkék vagyunk, hogy minden általunk készített weboldal alján megtalálható a WOIMS logónk, amely garancia a minőségre.
GARANCIA A MINŐSÉGRE, GARANCIA A HATÁRIDŐKRE
Csak olyan határidőt mondunk amit be is tudunk tartani, ezzel garantáljuk, hogy pontosan határidőre elkészül a weboldala. Az elkészült honlapokra teljes körű garanciát vállalunk. Egy percre sem marad magára a partnerünk. Több weblap karbantartási csomagot kínálunk amely garantálja a működést.
TÖBB SZÁZSZOR VÉGIGCSINÁLT FOLYAMATAINK
Előre megtervezett folyamatok alapján dolgozunk. Pontosan megtervezzük a weblap készítést, és így tudjuk, hogy melyik folyamat után milyen lépés következik. A tervezett folyamataink olyan lépéseket tartalmaznak, amelyekkel garantálható a minőség, precíz, határidőre elkészülő weboldal. A pontosan megtervezett weblap készítési folyamataink biztosítják, hogy a minőségi munka időben elkészüljön. Számos tapasztalt munkatársunk van, akik a weboldalépítés minden aspektusát felügyelik, a koncepciótól az átadásig. Minden részletet alaposan megvizsgálunk, hogy a folyamat minden egyes lépése során biztosítsuk a minőségbiztosítást. Ezenkívül teljes körű garanciát vállalunk projektjeinkre, biztosítva a végtermékkel való elégedettséget. Szakemberekből álló csapatunk nagy tapasztalattal rendelkezik a modern, vizuálisan vonzó, funkcionális és biztonságos weboldalak létrehozásában. Időt szánunk arra, hogy megértsük az Ön igényeit és céljait, hogy a létrehozott webhely hatékony eszköz legyen az Ön vállalkozása vagy szervezete számára.
Több típusú karbantartási csomag közül választhatnak partnereink. Ezekkel a csomagokkal folyamatosan frissítheti, karbantarthatja, biztosíthatja a weblap biztonságát. Minden csomagot egyedileg a vállalatára és a weboldalára tervezünk, ismerve a szokásaikat és a vállalat fejlődési ciklusait. A tervezési és fejlesztési szolgáltatások mellett weboldal-karbantartási csomagokat is kínálunk, hogy webhelye a nap 24 órájában online maradjon és optimálisan működjön. Ez magában foglalja az esetleges biztonsági problémák ellenőrzését és szükség esetén az időben történő frissítéseket. Továbbá, élő ügyfélszolgálat áll rendelkezésre, hogy bármilyen kérdés vagy aggály azonnal megoldható legyen.
Korszerű, egyedi weboldala lesz,
amely még jobban megkülönbözteti versenytársaitól
Az új weboldal tudatos előkészítése határozza meg, hogy a webhely hogyan fog teljesíteni. Sokan kezdik úgy ezt a megbeszélést, hogy „Szüksége van a cégünknek egy új weboldalra". Ilyenkor mi azt a kérdést szoktuk feltenni: Miért, el szeretnék adni a céget? Egy weboldal soha nem a cégnek kell, hanem egy adott terméknek (termékeknek) vagy szolgáltatásnak a bemutatására, értékesítésére. Ha nem határozzuk meg a weboldal pontos feladatát, akkor ne is várjuk el tőle a sikert.
Az előkészítés több fázisból áll. Az első, hogy tisztázzuk a weblap célját, ezután pontosan meghatározzuk a célközönséget, azaz hogy a weblap kinek fog szólni. Lépésről lépésre ki kell dolgozni a weblap látogatói folyamatokat, hogyan és milyen eszközökkel érjük el, hogy a felhasználó kapcsolatba lépjen velünk, ajánlatot kérjen vagy megvásárolja a terméket. Amikor a folyamat készen van, elkészítjük hozzá a design tervet amit természetesen az arculathoz igazítunk. Ezután meghatározzuk a pontos informatikai és hosting hátteret. A legvégén mindent pontosan átbeszélünk, hogy megértse a weblapergonómiát.
A weboldal tervezése fontos a működés szempontjából, mert egy jól megtervezett weboldal segít a látogatók számára a navigációban és könnyen megtalálni az információkat amiket keresnek. A jól megtervezett weboldal a látogatók számára is élvezhetőbbé teszi az oldalt, ami növelheti a visszatérő látogatók számát. Ezenkívül a jó tervezés a keresőoptimalizálás szempontjából is fontos, mert segíthet abban, hogy az oldal elérhetőbb legyen a keresőmotorok számára.
Egy korszerű weboldal kialakítása meghatározhatja egy vállalkozás sikerét. A weboldal tervezés azért fontos, mert segít esztétikailag tökéletes, felhasználóbarát élményt nyújtani a látogatóknak, lehetővé téve számukra, hogy gyorsan és könnyen hozzáférjenek a szükséges információkhoz anélkül, hogy túlterheltnek éreznék magukat. Megfelelő weboldal tervezéssel a vállalkozások egyszerűbben bemutathatják termékeiket és szolgáltatásaikat oly módon, hogy azok kitűnjenek a versenytársak közül, és a potenciális ügyfelek nagyobb érdeklődést mutassanak a vállalkozás kínálatának megismerése iránt. Továbbá a jól megtervezett weboldalak általában jobb helyezést érnek el az olyan keresőmotorokban, mint a Google, ami nagyobb láthatóságot biztosít a vállalkozások számára a potenciális ügyfelek számára, akik esetleg a szolgáltatásaikra vagy termékeikre keresnek rá.
A weboldal kialakítás azt is biztosítja, hogy az ügyfelek adatai biztonságosak és bizalmasak legyenek az olyan biztonsági intézkedések bevezetésével, mint a titkosítás és a tűzfalak. Ezek a funkciók segítenek megvédeni az ügyfelek adatait a hackerektől, miközben biztosítékot nyújtanak arra, hogy a weboldalon megadott érzékeny információk bizalmasak maradnak. Ezen túlmenően az optimalizált weboldalak segítségével biztosítható, hogy a látogatóknak gyorsabb betöltési ideje legyen, és könnyedén navigálhassanak az oldalakon. Ez növeli a felhasználók elkötelezettségét, és potenciálisan több konverziót eredményezhet.
Összességében a weboldal megfelelő kialakítása elengethetlen és a sikeres működés lényeges része, mivel növeli a hitelességet, növeli a márkaismertséget és a bizalmat az ügyfelek körében, növeli a SEO rangsorolást, megvédi az ügyfelek adatait a rosszindulatú támadásoktól, és kellemes böngészési élményt nyújt a felhasználóknak. Azzal, hogy időt fektetnek egy vizuálisan vonzó weboldal létrehozásába, a célközönségre szabott hasznos tartalommal, a vállalkozások nagyobb online sikereket érhetnek el.
Az előzetes tervek elfogadása után kezdjük a weblap felépítését. Megvásároljuk a domaint (amennyiben új doménre van szüksége), a látogatottsági volumen és weblap mérete alapján kiválasztjuk, melyik tárhelyünkön fogjuk hostingolni a weboldalt. Ezután elkezdődik a weblap felépítése a design és működési terv alapján. Közben a WOIMS MEDIA csapatunk elkészíti a fotókat és videókat az új weboldalhoz. Nem használunk mások által is letölthető képeket, mert ha felhasználó máshol is ugyanazzal a fényképpel találkozik, akkor nem tudja beazonosítani a weboldalunkat sőt a legnagyobb probléma, hogy a weboldal elveszti az egyediségét, mivel nem csak a struktúra teszi egyedivé a weboldalt, hanem a saját fotók is.
A weboldalkészítést folyamatosan nyomon tudja követni, mert ilyenkor egy felhasználónévvel és jelszóval ellátott felületen keresztül be tud lépni a külső user számára zárolt weboldalba. A weboldal akkor van kész, amikor minden navigáció tökéletesen működik rajta, beállításra kerültek a kapcsolati formok, elkészült az alap keresőoptimalizálási beállítás. Ilyenkor elhelyezzük benne a szükséges mérő eszközöket, amellyel folyamatosan nyomon tudjuk követni a látogatói folyamatokat, volumeneket. Ezek a mérő eszközök segítenek a keresőoptimalizálásban, illetve a weblap esetleges későbbi fejlesztésében. Ezután történik a weblap átadása a megrendelő felé, majd a weblap megnyitható.
Sokan azt gondolják, hogy amikor a weblapot megnyitottuk és elérhető a keresők számára, akkor a weblap készen van. Ilyenkor kezdetét veszi a keresőoptimalizálási folyamat, amelynek célja, hogy a weblap minél jobb pozícióba legyen a Google találati listáján. A legdrágább weboldal is értéktelen, ha senki nem találja meg. A másik fontos feladat a látogatói, vásárlói folyamatok elemzése. Az elemzés alapján folyamatosan optimalizálhatjuk a weboldalt, minél kevesebb lemorzsolódó látogató legyen, és minél többen töltsétek ki a kapcsolati adatlapot vagy kérjenek ajánlatot, rendeljék meg a terméket. A weblap support is egy fontos eleme a stabil biztonságos működésnek, ugyanis időközönként fontos elmenteni a weboldalt, frissíteni a rajta lévő modulokat, folyamatosan vizsgálni a weboldal védettségét. A weboldal folyamatos karbantartásával garantálható, hogy mindig professzionális lesz a weboldala.
AMIT BIZTOS, HOGY ÁT KELL BESZÉLNI MIELŐTT HOZZÁFOGUNK.
Webáruház készítésére több CMS rendszer is kiválóan alkalmas. A webshop valós, fizikai és virtuális termékek értékesítésére szintén megfelelő, így letölthető termékek, belépőjegy, online tanfolyam értékesítésére is ideális eszköz. Egy webshop sokszor összetettebb, mint egy weboldal, ezért most a WOIMS webáruház fejlesztést megelőzően tisztázandó kérdéseket szedtük össze, fejlesztői szemlélettel.
Az optimális weboldalépítési folyamat egy részletes terv elkészítésével kezdődik, amely biztosítja, hogy a weboldal minden aspektusa meg legyen tervezve. Ez magában foglalja az elrendezést, a tartalmat, a designt, a funkcionalitást és a költségvetést. A webhely méretétől függően ez a tervezési szakasz néhány órától akár több hónapig is eltarthat.
A következő lépés a webhelyplatform és a tárhelyszolgáltató kiválasztása. Néhány népszerű szolgáltató a WordPress, a Squarespace, a Wix és a Shopify. Mindegyik szolgáltató különböző árazási terveket kínál, amelyeket a költségvetése és a weboldal igényei alapján választhat. Fontos, hogy a végső döntés meghozatala előtt végezzen némi kutatást, mivel a legtöbb platform különböző funkciókkal és képességekkel rendelkezik. Miután kiválasztott egy platformot és tárhelycsomagot, ideje elkezdeni a webhely megtervezését. Sok platform biztosít sablonokat, amelyeket a kezdéshez használhat - ezek nagyszerűek a kezdőknek, akiknek nincs sok tervezési tapasztalatuk. Ha azonban nagyobb befolyást szeretne gyakorolni webhelye megjelenésére és hangulatára, fontolja meg a sablon testreszabását, vagy bízzon meg egy tervezőt, hogy készítsen valamit a semmiből.
A weboldalépítés másik kulcsfontosságú lépése a tartalom - például szöveg, képek, videók, hangfájlok stb. - hozzáadása, amelyet a keresőmotorok és a felhasználók számára egyaránt optimalizálni kell. Ez magában foglalja a kulcsszavakban gazdag címek és leírások létrehozását, amelyek pontosan leírják, hogy miről szólnak az egyes oldalak vagy bejegyzések; a sémajelölés használatát; meta címkék írását; XML sitemaps létrehozását; képek optimalizálását alt szöveggel; a címsorok megfelelő formázását; linkauditok elvégzését; egyéb SEO legjobb gyakorlatok mellett.
Végül, ha az oldal elkészült, ideje elindítani! Mielőtt elindulna, ellenőrizze, hogy minden link megfelelően működik-e, az űrlapok működnek-e, és hogy nincsenek-e törött oldalak az oldalon. Emellett az olyan nyomonkövetési eszközök, mint a Google Analytics beállítása lehetővé teszi, hogy jobban megértse, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók az oldalával, így ennek megfelelően tudja beállítani a teljesítményt, hogy idővel optimalizálja azt.
Az optimális weboldal készítés folyamat általában a következő lépésekből áll:
WEBOLDAL FEJLESZTÉS IDEÁLIS LÉPÉSEI
Mielőtt elkezdené a weboldal létrehozásának folyamatát, fontos figyelembe venni a lehetséges hibákat, amelyeket a folyamat során elkövethet. Az egyik leggyakoribb hiba, hogy nem vesszük figyelembe a weboldal célközönségét. A weboldalt a felhasználók szem előtt tartásával kell megtervezni, és az ő igényeikhez kell igazítani. Ez magában foglalja az olyan tényezők figyelembevételét, mint a nyelv, az elrendezés és a tartalom, annak alapján, hogy kik fogják használni a webhelyet. Emellett fontos biztosítani, hogy minden navigációs elem könnyen használható és intuitív legyen. Ha egy weboldal túl sok oldallal vagy bonyolult navigációs eszközökkel rendelkezik, az megnehezítheti a felhasználók számára, hogy gyorsan megtalálják, amit keresnek. Hasonlóképpen, az oldal betöltési idejét is figyelembe kell venni a weboldal fejlesztésénél; ha egy oldal betöltése túl sokáig tart, a látogatók frusztráltak lehetnek, és további tartalom megtekintése nélkül távozhatnak.
Egy másik hiba, amire a weboldalfejlesztés során figyelni kell, az a megfelelő biztonsági intézkedések elmulasztása. A webhelyen keresztül elküldött felhasználói adatokat titkosítani kell, és biztonságosan kell tárolni egy külső szerveren vagy más biztonságos helyen. Ezenkívül minden űrlapnak CAPTCHA-kódokat vagy más biztosítékokat kell tartalmaznia az automatizált botok ellen, amelyek a webhelyen található űrlapokon keresztül hamis információkat vagy megjegyzéseket küldenek be.
A webhely fejlesztése során a SEO-gyakorlatokat is figyelembe kell venni; ez magában foglalja a címek, meta leírások és egyéb HTML-címkéken belüli elemek optimalizálását, amelyek segíthetnek a keresőmotorok találati oldalain (SERP) való helyezések növelésében. Emellett a releváns kulcsszavak beillesztése a weboldalakba segíthet javítani a láthatóságot a SERP-kben, valamint organikus forgalmat vonzhat azoktól a felhasználóktól, akik ezeket a kifejezéseket keresik az interneten.
A weboldal létrehozásakor további lehetséges buktatók közé tartozik, hogy a weboldalakon nincsenek egyértelmű CTA-k (call-to-action), vagy hogy a látogatók nem hoznak létre közösségi média fiókokat, hogy online követhessék vállalkozását. A CTA-k útmutatást adnak a látogatóknak arról, hogyan léphetnek további kapcsolatba a márkával - legyen szó e-mailekre való feliratkozásról vagy termékvásárlásról -, míg a közösségi média fiókok egy másik módja annak, hogy kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel, és tájékoztassa őket a vállalkozásával kapcsolatos hírekről és frissítésekről.
Összességében, ha a webfejlesztési folyamat megkezdése előtt figyelembe veszik ezeket a szempontokat, a vállalkozások elkerülhetik a költséges hibákat, és olyan weboldalakat hozhatnak létre, amelyek a felhasználók számára az elejétől a végéig élvezetes élményt nyújtanak.Az optimális weboldalépítési folyamat egy részletes terv elkészítésével kezdődik, amely biztosítja, hogy a weboldal minden aspektusa meg legyen tervezve. Ez magában foglalja az elrendezést, a tartalmat, a designt, a funkcionalitást és a költségvetést. A webhely méretétől függően ez a tervezési szakasz néhány órától akár több hónapig is eltarthat.
A következő lépés a webhelyplatform és a tárhelyszolgáltató kiválasztása. Néhány népszerű szolgáltató a WordPress, a Squarespace, a Wix és a Shopify. Mindegyik szolgáltató különböző árazási terveket kínál, amelyeket a költségvetése és a weboldal igényei alapján választhat. Fontos, hogy a végső döntés meghozatala előtt végezzen némi kutatást, mivel a legtöbb platform különböző funkciókkal és képességekkel rendelkezik. Miután kiválasztott egy platformot és tárhelycsomagot, ideje elkezdeni a webhely megtervezését. Sok platform biztosít sablonokat, amelyeket a kezdéshez használhat - ezek nagyszerűek a kezdőknek, akiknek nincs sok tervezési tapasztalatuk. Ha azonban nagyobb befolyást szeretne gyakorolni webhelye megjelenésére és hangulatára, fontolja meg a sablon testreszabását, vagy bízzon meg egy tervezőt, hogy készítsen valamit a semmiből. A weboldalépítés másik kulcsfontosságú lépése a tartalom - például szöveg, képek, videók, hangfájlok stb. - hozzáadása, amelyet a keresőmotorok és a felhasználók számára egyaránt optimalizálni kell. Ez magában foglalja a kulcsszavakban gazdag címek és leírások létrehozását, amelyek pontosan leírják, hogy miről szólnak az egyes oldalak vagy bejegyzések; a sémajelölés használatát; meta címkék írását; XML sitemaps létrehozását; képek optimalizálását alt szöveggel; a címsorok megfelelő formázását; linkauditok elvégzését; egyéb SEO legjobb gyakorlatok mellett.
Végül, ha az oldal elkészült, ideje elindítani! Mielőtt elindulna, ellenőrizze, hogy minden link megfelelően működik-e, az űrlapok működnek-e, és hogy nincsenek-e törött oldalak az oldalon. Emellett az olyan nyomonkövetési eszközök, mint a Google Analytics beállítása lehetővé teszi, hogy jobban megértse, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók az oldalával, így ennek megfelelően tudja beállítani a teljesítményt, hogy idővel optimalizálja azt.
Az ügyfélnek olyan átfogó weboldalra van szüksége, amely megfelel a céljainak és követelményeinek. A honlapot a felhasználói élményt szem előtt tartva kell megtervezni, beleértve a könnyű navigációt, a rugalmas tervezési elemeket és a céljaik elérését segítő eszközöket. Emellett a webes hozzáférhetőségi irányelvek legjobb gyakorlatainak alkalmazásával a lehető legszélesebb közönség számára hozzáférhetőnek kell lennie.
Emellett a honlapot mobil és asztali platformokra is optimalizálni kell. Responsive design elveket kell alkalmazni a tartalom különböző eszközökre és képernyőméretekre történő optimalizálása érdekében. Továbbá a fejlesztési folyamatnak végig tartalmaznia kell a tesztelést a legmagasabb minőségű termék biztosítása érdekében. A weboldalnak olyan funkciókat is biztosítania kell, mint a keresőmotor-optimalizálási (SEO) eszközök, az analitikai nyomon követés, a biztonsági intézkedések, a tartalomkezelő rendszerek (CMS), a skálázhatósági lehetőségek, a gyorsítótárazási megoldások és a tárhelyszolgáltatások támogatása. Ezenkívül a projekt terjedelmétől függően szükség lehet olyan e-kereskedelmi képességekre is, mint például a fizetési folyamatok integrációja.Végül fontos, hogy a webhelyet úgy tervezzék meg, hogy megfeleljen az összes vonatkozó törvénynek és szabályozásnak, beleértve az adatvédelmi irányelveket és a felhasználókra vonatkozó szolgáltatási feltételeket tartalmazó dokumentumokat.
A reszponzív webdesign a modern weboldalfejlesztés alapvető eleme, mivel lehetővé teszi, hogy a weboldalakat a felhasználók széles körének különböző eszközeihez és képernyőméreteihez igazítsák. Lehetővé teszi, hogy a weboldal automatikusan a felhasználó eszközének vagy böngészőablakának méretéhez igazítsa elrendezését, biztosítva, hogy minden tartalom helyesen jelenjen meg, és a mobil platformokra optimalizálva legyen. Ez a megközelítés kiküszöböli ugyanannak a weboldalnak a különböző eszközökre írt több verziójának szükségességét, egyszerűsíti a tervezési folyamatot és javítja a teljesítményt. A CSS médiakérdések és a rugalmas rácsalapú elrendezések segítségével a webfejlesztők képesek úgy beállítani a weboldal megjelenését, hogy az automatikusan alkalmazkodjon bármely eszköz nézetablakához (képarányához), legyen az egy nagy asztali monitor, egy kis táblagép vagy mobiltelefon. Ez segít az optimalizált felhasználói élmény kialakításában minden eszközön, mivel a tartalom könnyen elérhető, függetlenül attól, hogy milyen eszközt használnak. Emellett a reszponzív tervezés a webhely általános teljesítményét is javítja, mivel az összes kódot egyszer írják meg, ahelyett, hogy többféle verzió készülne többféle eszközre.
A reszponzív webdesign a felhasználói élményt is javítja, mivel a felhasználók könnyebben navigálhatnak a kisebb képernyőkön anélkül, hogy a tartalom megtekintéséhez csippenteni vagy nagyítani kellene. Továbbá, mivel minden kódot egyszer írnak meg, nem pedig többször, a karbantartási költségek csökkennek, és időt takarítanak meg. Emellett a keresőmotor-optimalizálás is javul a mobilkeresésekben való nagyobb láthatóságnak köszönhetően, mivel a reszponzív weboldalakat egyetlen verzióban indexelik. A mobileszközökön és böngészőkön való optimális teljesítmény biztosításához a fejlesztőknek gondosan figyelembe kell venniük különböző szempontokat, például az oldal sebességét és betöltési idejét, a navigációs menüket és elrendezéseket, a kattintható gombokat és linkeket, a képek méretét stb. Emellett a különböző eszközökön is tesztelniük kell a terveiket, hogy biztosítsák a különböző operációs rendszerekkel való kompatibilitást.
Összességében a reszponzív webdesign számos előnnyel jár a weboldalfejlesztés során, mivel olyan áramvonalas megközelítést biztosít, amely optimalizálja a teljesítményt a mobilfelhasználók számára.
Induló online értékesítési rendszer esetén elsőkét azt kell eldönteni, hogy béreljük vagy megvásároljunk egy fejlesztett weboldalt. Viszo nt fontos tisztázni, hogy csak egy illúzió az olcsóbb a bérelt webshop, ugyanis mint ahogy azt a mondás is tartja “olcsó húsnak, híg a leve”. Sokszor már az első hetekben kiderül, hogy a fejlesztett webshop az igazán jó megoldás. A bérelt webshop egyik fő jellemzője "eszi, nem eszi, ez van" , tehát felejtsd el az egyediséget, a saját elképzelés szerinti működést, egyedi megoldásokat, ami megkülönböztet majd.
Ha szétnézünk, a komolyabb értékesítési rendszert üzemeltető cégek egyikének sincs bérelt webshopja. Ez egy kicsit olyan, mint mikorcgmail-es e-mail címet használunk a vállalkozásunkban. Bérelt webshopokat kezdő cégek üzemeltetnek és gondoljunk csak bele. Biztos, hogy Ön is egy új, olcsó websopnak adá meg a bankkártya adatait, amelynek a bizalmi indexe a béka fenek alatt van? Komolyabb cégek, mint a MÉDIA MARKT, IKEA és számos jól prosperáló mikró vállalkozás miért nem bérelt webshopot használ? Pedig nekik is olyan egyszerű lenne a használatuk, mint neked. Azért mert hosszú távon drágák, sohasem fognak úgy működni mint ahogy szeretné és olvasson csak tovább ...
Lépjen kapcsolatba velünk, hiszen minden felület
egyedi és az ár számos tényezőtől függhet.